Mitkä somekanavat otan käyttöön?

Sosiaalinen media on tämän päivän nopein ja tehokkain viestintäväline. Kavereiden suosituksiin luotetaan enemmän kuin ventovieraiden ja somen kautta yksikin postaus saattaa näkyä sadoille, jopa tuhansille ihmisille. Tärkeää on muistaa, e...

Lue lisää...

Miten otan yhteyden paikallismediaan?

4H-yritystä ei voi olla ilman asiakkaita – ihmisiä, jotka ovat kiinnostuneita ostamaan yrityksen palveluja tai tuotteita. Sen vuoksi ihmisten pitää tietää, mitä yrityksesi tarjoaa. Yksi tapa on ottaa yhteyttä paikallismediaan, esimerkiks...

Lue lisää...

Miten kiinnitetään huomio sinuun yrittäjänä?

Oma viesti ja tarina auttavat sinua laittamaan persoonasi peliin ja erottautumaan muista. Samalla sinä luot mielikuvaa yrityksestäsi, jolloin ihmiset saavat selkeän kuvan siitä, mitä yrityksesi tarjoaa. Pian pääset harjoittelemaan its...

Lue lisää...

Kahvilan mainostaminen ja markkinointi

Hyvääkään kahvilaa ei löydetä, ellei siitä kerrota. Kun kahvila ryhtyy mainostamaan ja markkinoimaan, on liikeidean oltava kirkkaana mielessä. On tärkeää löytää juuri ne kanavat, joita kahvilan asiakkaat käyttävät....

Lue lisää...

Markkinoi itsesi töihin

Jos valmiita töitä ei löydy, ainahan voit tehdä itse itsellesi työpaikan. Se onnistuu markkinoimalla omaa osaamistaan tahoille, joiden arvelet tarvitsevan jonkun työpanosta. 4H-yrityksen perustaminen on yksi tapa tehdä itse itselleen ...

Lue lisää...